روستای سورانهجمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

زیباترین روستای استان مرکزی

سخن دوست :برای آدمی بهتر است هرگز به دنیا نیاید تا اینکه به دنیا بیاید و اثری بر جای نگذارد.(ناپلئون بناپارت)

روستای سورانه می تواند یکی از مقاصد گردشگری استان مرکزی باشد

به گزارش پایگاه خبری شازند ما، عصر امروز محمود زمانی قمی استاندار مرکزی به همراه میرزایی فرماندار شازند و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان در روستای سورانه از توابع بخش مرکزی شهرستان حضور یافته و پس از گلباران و عطر افشانی مزار شهدای روستا، با خانواده های شهید علی حمزه ای و مصطفی ملکی دیدار و گفتگو کرد.

وی همچنین با حضور در محل دهیاری روستا، مسائل و مشکلات مطروحه از سوی اعضای شورای روستا را شنیده و در خصوص رفع مشکلات در حد وسع و توان قول مساعدت داد.

استاندار مرکزی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار شازند ما گفت: توفیق داشتیم که به همراه همکاران در روستای سورانه حضور پیدا کرده و با خانواده های دو تن از شهدای عزیز این روستا دیدار و گفتگو کنیم.

زمانی قمی ادامه داد: طی این دیدارها مطالبی از سوی خانواده های شهدا مطرح شد که بر حل و فصل مسائل به ویژه اشتغال دوتن از فرزندان این خانواده ها تاکید شد که امیدواریم حل و فصل شود.

وی اظهار کرد: در بخش دیگری از بازدید نشستی را با شورای روستا داشتیم که موضوعات و مسائل مطرح شد و قرار بر این شد که هیئتی با مسئولیت معاون عمرانی استانداربه این روستا اعزام شده تا مسائل موجود از جمله جاده، گردشگری، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دیگر موضوعات با حضور مسئولان مربوطه بررسی و رسیدگی شود.

استاندار مرکزی افزود: این صحبتها به این معنی نیست که ما می توانیم همه مشکلات و مسایل این روستا را حل کنیم اما به این معنا است که ما در کنار مردم باشیم و حداقل بخشی از این موضوعات و مسایل طرح شده رسیدگی شود.

زمانی قمی تصریح کرد: هدف اصلی این سفر هم دیدار با مردم روستای سورانه بود که می تواند یکی از مقاصد گردشگری خوب ما در استان مرکزی باشد و ما هر چندوقت یکبار فرصتی دست بدهد از روستاهای استان بازدید خواهیم داشت.

منبع:پایگاه خبری شازند ما

نظرات و ارسال نظر

روستای سورانهمهسا گفته :
جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵

ممنون اززحماتتون خسته نباشین

پاسخ